צרו קשר

    ּ

    חשמלאי בבת ים

    חיפשת חשמלאי בבת ים?

    חשמלאי בבת ים – אין יותר צורך לחפש ! יואל ג'רסי – חשמלאי מוסמך ישמח לתת לך שירות מהיר , אמין ומקצועי .

    יואל ג'רסי הינו בעל נסיון של מעל 30 שנה בתחום החשמל !

    יואל ג'רסי מתמחה במתן שירות יעיל ומקצועי לכל תקלת חשמל או פתרון חשמל נדרש .

    נוכח העובדה שישנם המון חובבנים בתחום החשמל ולמצוא חשמלאי בבת ים בפרט ובמרכז בכלל הופך להיות משימה לא פשוטה שבצדה סיכון, הן ברכוש והן חלילה בנפש. מעגל חשמלי אחד שלא נסגר כראוי, חוט גלוי או כל דבר קטן אחר יכולים לגרום להתחשמלות ולשריפה. אלו הם מקרי הקיצון וכמובן שאין להקל בהם ראש. אולם, הבעיות אינן מתחילות רק בסכנת נפשות, אלא גם בעוגמת נפש רבה הנגרמת על ידי שרלטנים לאוכלוסיות מוחלשות וחסרי הישע. התכנית 'יצאת צדיק' עם אחוזי הרייטינג הגבוהים היא כאין וכאפס לעומת הסיפורים אליהם אנו בחברת 'יואל ג'רסי חשמל' נחשפים מדי יום ביומו. לכן החלטנו לעשות מעשה ולתת למומחים שלנו לתת לכם מספר עצות לבחירה נכונה של חשמלאי בבת ים.

    כך נבחר חשמלאי בבת ים

    לפני שנעבור לטיפים ישנם כמה כללי ברזל שאותם חשוב להפנים עוד בכלל לפני שהזמנו חשמלאי.

    1. גם אם אתם חושבים שאתם מבינים בחשמל (וישנם כאלו שבאמת מבינים דבר או שניים) חשוב שתמנעו מלהתעסק עם חשמל. אתם לא חשמלאים. אולם, ישנם מקרים פשוטים של החלפת מנורה וכמובן שאין צורך בחשמלאי בכדיי להחליף מנורה, עדיין, חשוב שתוודאו שכלל המפסקים אינם מקבלים חשמל ורק לאחר מכן החליפו את המנורה.
    2. בכל דבר יש בלאי, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשקעים ישנים ומצהיבים. שקעים אלו הינם סיכון רב להתלקחות שריפה ויש לוודא אחת לתקופה את תקינותם. בנוסף, אם אתם רואים צבע חשוד בשקע, ריח שעולה ממנו או לחלופין שהוא זז ממקומו אל תחכו והחליפו אותו מיד בעזרת איש מקצוע.
    3. רוצים לדעת איזה מכשיר חשמלי גורם לקצר ומקפיץ לכם את הפקק? נתקו את כל המכשירים החשמליים, הרימו את הפקק והתחילו לחבר מכשיר, הראשון שיגרום לפקק לקפוץ יהיה הגורם הישיר לקצר.
    • מסמכים: ישנן רמות שונות של חשמלאים, מחשמלאי עוזר ועד מהנדס חשמל, לכל אחד מותר לעבוד עד רמת מתח מסוימת. לכן, קודם כל בדקו אם לחשמלאי בכלל יש רישיון והאם הוא בתוקף. שנית, כל עוד לחשמלאי אין רישיון של חשמלאי מוסמך עדיף שלא תשכרו את שירותיו.
    • אינטרנט: גלשו ברשת ובקשו חוות דעת והמלצות וכמו כן קראו גם ביקורות.
    • אחריות: בקשו אחריות וקבלה בסיום העבודה. אל תתפשרו ותוותרו על הקבלה בשביל "מחיר יותר טוב".

    עם ניסיון, ידע רב וההון האנושי של חברת יואל ג'רסי חשמל' אי אפשר להתווכח. באמתחתנו עשרות שנים של ניסיון ואלפי פרויקטים קטנים כגדולים. פנו אל המומחים שלנו לקבלת ייעוץ בחינם ומשם נעשה הכל בשביל בסופו של יום אתם תחייכו… באור!

     

    חשמלאי בבת ים

    חשמלאי מוסמך בת ים

    חשמלאי מוסמך בבת ים יש מאות. אמנם, חשמלאי מוסמך אמין ובעל רישיון אין הרבה. אם פעם בעלי מקצוע היו יכולים לשלם עשרות, אם לא מאות אלפי שקלים לחוברת "המקצוענים" ולהופיע בעמודיה הראשונים מבלי כל קשר לטיב עבודתם, הרי שכיום אנו רואים בדיוק את אותה הגברת עם שינוי באדרת ומה שהיה בעבר בחוברת היום מתורגם לאתרי אינטרנט. אם כן, כיום כל אחד יכול להשקיע סכום כפסי כזה או אחר ולקפוץ היישר אל ראש רשימת התוצאות של מנוע החיפוש גוגל. רבים מהם לצערנו הם אותם שרלטנים אשר אנו בתכניות כגון "יצאת צדיק" אשר לא עושים עבודה מקצועית אך יתרה מזאת וגרוע מכך, הם מסכנים חיי אדם בסכנת שריפה והתחשמלות.

    חשמלאים בבת ים

    אם כן, הנשק של אותם חאפרים אשר מנכסים לעצמם את המילה מוסמך בהתייחס לחשמלאי מוסמך בבת ים משתמשים ברשת ללא כל קשר לטיב העבודה אותה יעשו בפועל. אולם, הרשת יכולה להוות כלי נשק לצרכן לא פחות מאיש המקצוע. למזלנו, היום במרחק של כמה קליקים בודדים על העכבר תוכלו לגלוש ברשת בכלל ובעיקר ברשתות החברתיות ולבקש המלצות על החשמלאי או החברה אשר מספקת את השירות מאנשים אשר שכרו את שירותיהם בעבר, לקרוא ביקורת, לעשות השוואת מחירים ולהיכנס לאתרים של אותם חשמלאים על מנת לראות תיקי עבודות שלהם. לרוב, כאשר מדובר בנותני שירות כגון אינסטלציה, תיקון דודים, חשמל או צבע הדעות יהיו כנות ואמתיות, הייחוד לאור העובדה שהמודעות לכך שהשוק פרוץ וישנם הרבה מתחזים.

    במידה ומדובר באדם מבוגר או אחד כזה אשר אינו בקיא ברזי הרשת מומלץ להיעזר במישהו שכן מבין, בן, אח נכד או שכן וכמו כן, כאשר מדובר באוכלוסיות מוחלשות מומלץ יהיה שליד אותו הקשיש יהיה מישהו אשר יוכל לשמש לו עיניים, אוזניים ובעיקר פה במידת בצורך בהתנהלות מול בעל המקצוע.

    חשמלאי בבת ים יואל ג'רסי

    למה להמר כשאפשר ללכת על בטוח?

    עשרות שנות ניסיון, יידע ומוניטין הופכות את חברת 'יואל ג'רסי' חשמל לאחת מהמובילות בארץ בכלל ובמרכז בפרט. כשמדובר על חשמלאי מוסמך בבת ים אסור להמר, אתם חייבים לפנות אל הטובים ביותר. צרו קשר, המומחים שלנו כאן לתת לכם מענה על כל שאלה וכבר בהיכון עם ארגז הכלים לבוא ולתת לכם את השירות הטוב והמשתלם ביותר.

    מה ההבדל בין שירותי חשמל לסקטור הפרטי והמוסדי? אילו עבודות חשמל צריך לבצע במפעל?

    חשמלאי בבת ים עומד לרשות אנשים פרטיים, בעלי עסקים וכמובן בעלי מפעלים שנמצאים בעיר בגלל המיקום הנוח והקרבה לגוש דן. אף על פי שאותו חשמלאי מוסמך יכול להציע שלל שירותים לקהלי יעד שונים, חשוב להכיר את ההבדלים בין תחומי ההתמחות וכך גם לדעת למי לפנות.

    חשמלאי פרטי בבת ים

    יואל ג'רסי חוסך עבורך זמן, כסף והתלבטות. עם חשמלאי מוסמך כזה שמגיע אליך במהירות ועומד לרשותך 24 שעות ביממה, עבודות החשמל הבאות שלך כבר יבוצעו בצורה הרבה יותר מקצועית.

    חשמלאי בת ים – לסקטור הפרטי והמוסדי

    העבודות שמבצע חשמלאי מוסמך מותאמות לדרישות של הלקוח ולצרכים שלו. אם לוקחים כדוגמא את קהלי היעד העיקריים של חשמלאי בעיר גדולה ומרכזית כמו בת ים, ניתן לחלק אותם בצורה הזו:

    1. הסקטור הפרטי – אנשים פרטיים מזמינים חשמלאי בעיקר לתיקון תקלות כגון קצרים ועומס יתר. עם זאת, אפשר להזמין אותו גם להגדלת חיבורים, תיקון לוחות פיקוד והתקנת ונטות, מאווררים ומפוחים.
    2. הסקטור העסקי – בעלי עסקים ומשרדים יכולים להזמין חשמלאי מאותן סיבות כמו הסקטור הפרטי, אך במקביל יש להם עוד המון דרישות מיוחדות: החל מהתקנת קבלים לרשות כל עובדי המשרד, דרך ביצוע הארקה לפי דרישות רשות הכיבוי ולצורך קבלת רישיון עסק ועד ביצוע תשתיות תקשורת כולל התקנת נקודות חשמל וטלפון.
    3. הסקטור המוסדי – מפעלים בבת ים והסביבה זקוקים לחשמלאי על מנת שיתקן עבורם מכונות תעשייתיות. כל יום שבו מכונה כזו לא עובדת בצורה תקינה שווה הרבה כסף עבור הסקטור המוסדי, לכן מעורבות צמודה של חשמלאי מוסמך היא לא פריבילגיה אלא שירות שמוגדר חיוני.

    יואל ג'רסי הוא החשמלאי שתושבי בת ים חיכו לו על מנת לישון בשקט בלילה. לא משנה אם ברצונך להזמין שירות לבית, למשרד או למפעל – כדאי לדעת שיואל ג'רסי עומד לרשותך 24 שעות ביממה. כעת רק נותר לך ליצור קשר ולהזמין חשמלאי בבת ים עם שירות מכל הלב!

     

     

    רוצים לקרוא עוד על כל נושא חשמלי שרציתם לדעת עליו ולא ידעתם איך ??? לחצו כאן

    התקשר עכשיו ויואל ישמח לעמוד לשירותך בכל עת :

    052-8262593 – חשמל 24 שעות ביממה !

    חשמלאי מוסמך - יואל ג'רסי Iconחשמלאי מוסמך - יואל ג'רסי

    הגת 12, ראשון לציון

    4.8 23 reviews

    • AvatarLior Avraham★★★★★לפני 4 חודשים
      יואל דאג לתאם והגיע בזמן שנקבע, פעל ביעילות וביסודיות ודרש מחיר הוגן. שאפו, תודה רבה. ממליץ בחום.
    • AvatarLior Bahar★★★★★לפני 10 חודשים
      טיפל בתקלה באופן יסודי .ערך בדיקה מקיפה על מנת להבטיח שהתקלה לא תחזור. מחיר הוגן ממליצה מאוד!
    • AvatarMoria Machluf★★★★★לפני 10 חודשים
      הגיע בזמן שנקבע. מקצועי מאוד החליף לוח חשמל בצורה יסודית ונקיה מומלץ מאוד מחיר טוב
    • Avatarדורית שפירא★★★★★2 years ago
      עליי לציין כי יואל גרסי בנוסף על היותו איש מקצוע מעולה ומקצועי, השירות שלו והיחס האנושי והמקצועי עושים את ההבדל. המקצועיות שלו בתחום והידע גרמו לי לרצות לעבוד רק איתו. היתה לי בעיה בחשמל ורק הוא הצליח לעלות על הבעיה במקצועיות וביסודיות. … More ממליצה עליו, ותמיד ארצה לעבוד רק איתו בכל הנושאים שקשורים בחשמל. הלוואי שכולם היו אמינים, מקצועיים וישרים כמוך. תודה רבה
    • AvatarHaim B★★★★★לפני שנה
      סבלני ויסודי .
      לקח את הזמן לפתור את הבעיה (שהייתה לא פשוטה כלל להבין) במקצועיות ובנועם.
      מומלץ בחום
    • Avatarאורלי ביטון★★★★★11 months ago
      יואל חשמלאי מקצוען . טיפל ביעילות בתקלה מחיר שפוי מומלץ בחום!
    • Avatarיוסף לוי★★★★★a year ago
      בחור מקצוען,מהיר ויודע את העבודה.מחירים סבירים ולא מוגזמים.נותן הרגשה שאתה בידים טובות.וזה אכן המצב.
    • Avatarתומר גרינברג★★★★★11 months ago
      בעל מקצוע ברמה גבוהה בעל מקצוע ברמה
    • Avatarאלעזר★★★★★2 years ago
      איש מקצוע ישר ואדיב, התקשרתי כי חשבתי זה חנות, והוא עזר לי במה אני צריך, והפנה אותי לחנות שפתוחה באותה שעה בעיר שלי
    • Avatarלאה ארצי★★★★★2 years ago
      בס"ד, חשמלאי שעזר לי ללא תמורה כספית ונתן לי שירות מקצועי מצוין, יצירתי ומהיר, באדיבות ובחיוך ובזכותו פתרתי את בעייתי. יש לו ידע מקצועי שלא מצאתי אצל חשמלאים אחרים.
    • Avatarעמוס מלמד★★★★★2 years ago
      חשמלאי מעולה. בא ותיקן תקלה במהירות חד וחלק. אדיב. צנוע והוגן במחיר. כבוד.
    • AvatarGuy Peleg★★★★★2 years ago
      מקצוען אמיתי!!! פתר לי את בעית החשמל ועל הדרך בעית מזגן. אלוף
    • Avatarאורי מזרחי★★★★★2 years ago
      חשמלאי מקצועי מאד עם הרבה נסיון אדיב ונחמד תודה על השירות!
    • Avatarאלי גג אחד★★★★★2 years ago
      חשמלאי מקצועי פתר לי בעית קצר ישר במחיר עוגן מומלץ בחום
    • AvatarAvi R★★★★★2 years ago
    • Avatartomer becker★★★★★3 years ago
      מקצועי. אמין. הגיע לפני הזמן. וביצע את העבודה תוך שיתוף פעולה מלא עם יתר בעלי המקצוע הרלווניטים.
    • Avatarעידן חדש★★★★★3 years ago
      בחור נהדר... בא בזמן, עשה את העבודה בצורה מקצועית וגם ניקה אחריו.ממליץ
    • AvatarNir Sidi★★★★★4 years ago
      החלפת חצי אוטומאט בארון חשמל ,נתן מענה מהיר שירות מעולה ומקצועי ,מחיר הוגן
    • Avatarאלעד מ★★★★★12 years ago
      יואל ג'רסי החשמלאי מספר אחד בראשון לציון!! שירות מעולה!
    • Avatarאבי אלימלך★★★★★7 months ago
      ידדותי, קצר ומקצועישירותים: Installation, Electrical outlet & switch installation, General repairs, Electrical outlet & switch relocation
    • AvatarAya David★★★★★a year ago

    חשמלאי בבת ים אמין

    מחפשים אחר שירותיו של חשמלאי מוסמך בבת ים? אם כך, אין ספק כי הגעתם למקום הנכון! חברת 'יואל ג'רסי חשמל' הוותיקה נעזרת בעשרות שנים של ניסיון רב בתחום עבודות החשמל ועושה את כל הניתן בכלי לספק לכל לקוח ולקוח את המענה המיומן והאיכותי לו הוא כה זקוק. הצוות המקצועי שלנו עובר את כל ההכשרות הנחוצות ומחזיק בהסמכה הנחוצה לשם השלמת כל משימה על הצד הטוב ביותר, בין אם מדובר בטיפול בתקלה או בשדרוג של מערכת החשמל בבית או בארגון שלכם.

    איך מוצאים חשמלאי מוסמך בבת ים?

    על מנת להבטיח את קבלת המענה המקצועי והמוביל לו אתם זקוקים בכל הנודע לרשת החשמל הביתית או העסקית שלכם, חשוב יהיה לוודא כי אתם מעניקים את מלוא תשומת הלב גם לנקודות הבאות:

    • בוחרים במקצוענים – זו הינה הנקודה הראשונה אשר חשוב יהיה לוודא – רישיון והסמכה. בחינה של תוקף הרישיון וסוג עבודות החשמל אשר היא מאפשרת לחשמלאי לבצע.
    • לא בורחים מאחריות – וודאו כי אתם פונים אל חברה מקצועית אשר יכולה לספק תעודת אחריות וקבלה לכל עבודה שתבצע עבורכם. כך תוכלו להיות בטוחים כי במידה והתקלה חוזרת או מופיעה אחת אחרת, הרי שאנשי המקצוע המיומנים ביותר ישובו כדי לספק לכם את הפתרון האיכותי לו אתם זקוקים.
    • בוחנים המלצות – את החשמלאים המומלצים ביותר ניתן יהיה למצוא בשעה שאתם נעזרים בהמלצות עדכניות אשר יעניקו לכם את חוות הדעת הרלוונטית אשר משקפת את השירות אותו אתם עתידים לקבל.

    חשמלאי פרטי בבת ים

    חברת 'יואל ג'רסי חשמל' המיומנת, אשר מחזיקה בלמעלה מ-30 שנות ניסיון בעבודות חשמל שונות, שמה דגש על הענקת השירות המקצועי, אמין ואיכותי בכל משימה. לרשותכם עומד צוות מיומן אשר מתאים את השירות לכל צורך ובקשה שלכם ומאפשר את תיקון ושדרוג מערכת החשמל בצורה הטובה ביותר. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, השאירו פרטים באתר או חייגו למספר 052-8262593

    שירותיו של חשמלאי בבת ים הינם נדרשים על ידי לקוחות רבים, זאת בין אם מדובר באנשים פרטיים, עסקים או מוסדות שונים. רשת החשמל הפכה במהלך השנים לחלק בלתי נפרד מחיינו ועבודתנו, ועל מנת להבטיח את פעילותה בצורה התקינה והאיכותית ביותר, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה המיומנים של חברת 'יואל ג'רסי חשמל'. לרשותכם עומדים אנשי המקצוע המובילים בתחומם אשר מגובים בכל ההסמכות והרישיונות הנחוצים לביצוע עבודות חשמל שונות בצורה מיומנת, מקצועית ויעילה במיוחד.

    חשמלאי בבת ים אשר עונה על כל צורך

    כל מנת לקבלת את המענה המקצועי ביותר לכל עבודות או תקלות אשר מתגלות ברשת החשמל, חשוב יהיה לפנות אל חשמלאים מנוסים ומוסמכים לעבודתם. כך למעשה בעת פניה אל שירותיו של חשמלאי בבת ים, ניתן יהיה להבטיח את קבלת השירות המקצועי ביותר במגוון רחב של תחומים. ביניהם ניתן יהיה למנות גם את הנקודות הבאות:

    • לוחות חשמל – תכנון, תיקון, התקנה והחלפה.
    • הגדלת חיבורי חשמל לצד הכנה לחיבור תלת פאזי.
    • תיקון תקלות חשמל כגון קצרים ועומס יתר.
    • תיקון דוודים והתקנת מאיצי חום.
    • תכנון והתקנת גופי תאורה בבית, בגינה ובשעת חירום.
    • ביצוע הארקה.
    • החלפת חוטי חשמל ישנים.
    • הכנה לביקורת של חברת החשמל.
    • מתן שירותי אחזקה בתחום החשמל לוועדי בתים.

    זכרו כי מומלץ יהיה להיעזר בשירותיהם של חשמלאים מיומנים אשר מחזיקים בניסיון רב שנים בתחום ומקפדים על השלמת כל משימה בצורה אפקטיבית ותוך שמירה על התאמת הפתרונות המובילים בתחום לכל צורך שלכם.

    חשמלאי 24 שעות בבת ים

    בשעה שאתם מחפשים אחר שירותיו של חשמלאי מקצועי ומוסמך לעבודתו, חשוב יהיה לזכור כי את המענה האיכותי והאפקטיבי ביותר לו אתם זקוקים ניתן יהיה לקבל מידיה של חברת 'יואל ג'רסי חשמל' הוותיקה. החברה מחזיקה בניסיון רב שנים ושמחה לסייע בהתאמת מענה מקצועי לכל צורך ופתרון תקלות ובעיות שונות במערכת החשמל שלכם במיומנות ומקצוענות ללא פשרות. למידע נוסף, השאירו פרטים באתר או חייגו למספר הטלפון 052-8262593

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ