צרו קשר

    ּ

    חשמלאי בראשון לציון

    בעיות חשמל? מחפש חשמלאי מקצוען ומהיר לטיפול בכל תקלה? חשמלאי בראשון לציון

    כמה פעמים באמת קיווית לקבל שירות חשמל אמין?

    הגעת עכשיו לחשמלאי מקצוען שמתאים בדיוק בשבילך

    יואל ג'רסי חשמלאי מוסמך – רישיון 03338 :

    – איך תדע שבחרת בחשמלאי מקצוען ומהיר –

    אנחנו הלקוחות המחפשים אחר שירות חשמלאי מוסמך, מעוניינים שהחשמלאי יגיע במהירות למקום התקלה. אנחנו רוצים שהתקלה תיפתר במהירות ושהמחיר יהיה מעולה עבורנו. בקיצור, רוצים שירות.

    חשמלאי בראשון לציון ? שירות חשמלאי בראשון ? אני יואל ג'רסי – חשמלאי מוסמך אשמח לתת לך שירות מהיר , אמין ומקצועי .

    מי אני ? יואל ג'רסי בעל נסיון של מעל 30 שנה בתחום החשמל !

    אני חשמלאי בעל רישיון חשמלאי , אשר מתמחה במתן שירות יעיל ומקצועי לכל תקלת חשמל או פתרון חשמל נדרש .

    רוצים לקרוא עוד על כל נושא חשמלי שרציתם לדעת עליו ולא ידעתם איך ??? לחצו כאן

    התקשרו עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת :

    052-826-259-3 – חשמלאי מוסמך בראשון לציון 24 שעות ביממה !

    לתת לחשמלאי ללא רישיון הסמכה לטפל לכם בתקלה, זו טעות.

    לזרוק כסף לפח על שירות לקוי. לא חבל??

    אתה חייב להזמין חשמלאי מראשון לציון עם רישיון הסמכה. אתה חייב חשמלאי מומחה.
    אתה חייב לברר כמה זמן החשמלאי נמצא בתחום, ואם מדובר בחשמלאי בראשון לציון עם 30 שנה ניסיון, סימן שאתה נמצא על הגל הנכון!

     

    אם תחפשו בגוגל – חשמלאי בראשון לציון אתם תקבלו אלפי, אם לא עשרות אלפי תוצאות חיפוש. לצערנו, היום כל ילד שרואה כמה סרטונים ביוטיוב או מלמד שעבד תקופה קצרה עם חשמלאי מוסמך מרשים לעצמם להציע את שירותיהם ובכך לשעות עבודה גרועה במקרה הטוב, במקרה הגרוע העבודה שתיעשה תסכן חיים ותוכל לגרום להתחשמלות, שריפה ועוד שלל נזקים כבדים ברכוש ובנפש. לכן, אספנו כמה עצות מהמומחים שלנו בחברת 'יואל ג'רסי חשמל' אשר תעזורנה לכם לקבל החלטות מושכלות ונכונות בבואכם לבחירת חשמלאי.

    חשמלאי בראשון לציון – עצות לבחירה נכונה

    כולנו מכירים את התכנית "יצאת צדיק" אשר בוחנת בעזרת מצלמות נסתרות את בעלי המקצוע השונים בענף השיפוצים. כולנו עדים למקרי רמאות, עבודות לא מקצועיות, שירות ומחירים מרקיעי שחקים על עבודות של מספר שקלים בודדים. לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם ולו במעט לבחור חשמלאי בראשון לציון שיעשה לכם עבודה טובה, מקצועית ובמחיר הוגן:

    • ניסיון ותעודות: בראש ובראשונה וכפי שפתחנו, לא כל אחד הוא חשמלאי. חשמלאי מוסמך בישראל הוא בעל מקצוע בעל ניסיון ויידע רבים וכמובן בעל רישיון של חשמלאי מוסמך. בדקו אם לבעל המקצוע אותו אתם בוחרים להזמין יש את כל התעודות הנדרשות לביצוע העבודה.
    • המלצות, ביקורות ועבודות לדוגמא: אנו חיים בעידן הרשתות החברתיות בפרט והרשת בכלל מציעות לנו אינספור אפשרויות לקבל מידע על כל אחד ובכל זמן. המלצתנו תהיה לגלוש ברשתות, לקרוא המלצות ולבקש חוות דעת מאנשים אצלם ביצע החשמלאי את העבודה. כמו כן, כאשר מדובר בפרויקטים גדולים ולא רק תיקונים מומלץ להיכנס לאתר שלו ולראות עבודות שהוא ביצע בעבר. כמו כן, ערכו במקביל השוואת מחירים. ישנם ברחבי הרשת מחירונים לסוגים שונים של עבודות חשמל, וודאו כי בעל המקצוע אינו חורג מהממוצע, לגבוה וגם לנמוך.
    • אחריות ושירות: חשמל, כמו אינסטלציה ושאר תשתיות המצריכות טיפול אחת לתקופה דורש איש מקצוע שאליו ניתן יהיה לפנות במידה והתקלה תחזור על עצמה או תצוץ אחת חדשה. חשוב שהחשמלאי איתו תבחרו לעבוד יהיה מאיר פנים, מקצועי ולוקח אחריות על תוצאות עבודתו. ההמלצה היא שברגע שתמצאו את אנשי המקצוע הנכונים עבורכם, נסו לשמור איתם על קשר ארוך טווח.

    יואל ג'רסי, הבעלים והמייסד של חברת 'יואל ג'רסי חשמל' הוא חשמלאי בראשון לציון והסביבה בעל יידע, ניסיון ושנים רבות באמתחתו. החברה מספקת את כל שירותי החשמל לוועדי בתים, בתים פרטיים ומוסדות שונים כגון: עיריות, בתי ספר, מרכזים מסחריים ועוד. החזון של החברה הוא מתן שירות מקצועי, איכותי ואמין לכל קהל לקוחותיה. פנו אלינו עוד היום ואנו נדאג להגיע אליכם במהרה ולבצע עבורכם את העבודה האיכותית והזריזה ביותר.

    חשמלאי מוסמך בראשון לציון

    לפחות אחת לשנה אנו נעזרים בשירותיו של חשמלאי מוסמך בראשון לציון והסביבה. אולם, בשנים האחרונות, עם התפתחות האינטרנט והנגישות למידע ישנם יותר ויותר "חאפרים" המנכסים לעצמם את התואר "מוסמך" ובפועל עושים עבודות חובבניות שבמקרה הטוב התקלות יחזרו על עצמן, אך במקרים הגרועים הן יהוו סכנה ברורה ומידית לחיי אדם ולנזק רב לרכוש. האזרח מן השורה נחשף במקרה הטוב פעם אחת בשבוע לשרלטנים בתכנית 'יצאת צדיק', אך אנחנו בחברת 'יואל ג'רסי חשמל' שומעים בכל יום מחדש על מקרים חוזרים ונשנים של אזרחים שפשוט מרגישים (ולרוב בצדק) שרימו אותם. אז בשביל לסדר קצת את העניינים גייסנו את המומחים שלנו וזה מה שיש להם לומר.

    מה לעשות לפני שבוחרים חשמלאי מוסמך בראשון לציון

    אם כן, פתחנו וכתבנו שאותם שרלטנים נעזרים ברשת, למה התכוונו? כיום, כל אחד המעוניין לבנות דף אינטרנט מרשים ולהופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של מנוע החיפוש גוגל יכולים לשלם כמה מאות שקלים ולפתור את העניין. אולם, האינטרנט יכול לשמש לנו גם כעזר. בעידן הרשתות החברתיות קל ביותר למצוא אנשים אשר עבדו עם אותה חברה או בעל מקצוע, ניתן לבקש מהם חוות דעת, לקרוא המלצות או לחילופין ביקורות, לעשות השוואת מחירים ולבקר באתרים של חשמלאי מוסמך בראשון בפרט וכל המרכז בכלל ולראות עבודות שהם ביצעו.

    לאחר שקיבלתם המלצות, קראתם ביקורות, השוויתם מחירים ובחרתם חשמלאי וודאו שברשות רישיון חשמלאי מוסמך (בתוקף, זה חשוב), כמו כן, התעקשו על קבלה, אל תתפתו לשלם פחות רק בגלל שהחשמלאי רוצה לחסוך את המע"מ (שזה ממש לא חוקי אגב) והשתדלו להיות לידו בזמן העבודה ולראות שהוא מטפל בבעיה עצמה ולא "מוצא" לפתע בעיות נוספות.

    בתום העבודה, אם החשמלאי "יצא צדיק" המלצתנו תהיה לשמור טוב טוב את כרטיס הביקור שלו מפני שלמצוא אחד טוב ואמין זאת משימה לא פשוטה כלל.

    אנחנו בעד מצלמות נסתרות

    אנו גאים בעובדה שהקו המנחה שלנו בחברת 'יואל ג'רסי חשמל' הוא אמינות, מקצועיות ועבודה זריזה אך אחת כזאת שאינה באה על חשבון האיכות. עם עשרות שנים של מתן שירות לאלפי לקוחות וכוח אדם איכותי אנו נשמח לעבוד אתכם ולהשיג בעבורכם את התוצאות הטובות ביותר לטווח ארוך. אז אם אתם מחפשים חשמלאי מוסמך בראשון לציון פנו אלינו בטלפון ובנייד וביחד נצא אל האור.


    אני רוצה להזמין אותך להיעזר בשירות החשמלאי המקצועי שלי:

    אומנות החשמלאות

    שירות מנצח ללא שום תחרות

    שירות אדיב ומקצועי מעולם אחר!


     

    אוקיי, אז החלטת שאתה רוצה להתקשר אלי, ראה מה אני מסוגל לתת לך:

    חשמלאי בראשל

     

    השירות שאני נותן, הוא יקר-ערך, מקצועי, כמו שרק תרצ

    שירות אמין, מהיר, מעולה:

    טיפים, הצעות, הארות (כן, עם א') אשמח לתת לכם בעת השירות אצליכם.

    אז אם אתם רוצים שהכסף שאתם מוציאים, יניב תוצאות באמת, אתם תצאו מרוצים ותתקשרו.

     

    "…אין ספק שיואל ג'רסי, מקצוען, אמין ומהיר"

    חשמלאי בראשון לציון

    מה הלקוחות המדהימים שלי אומרים:

    חשמלאי בראשון לציון

    חשמלאים בראשון לציון המלצות

    בשעה שאתם מחפשים אחר שירותיו של חשמלאי בראשון לציון, חשוב יהיה לוודא כי אתם אכן עושים את הבחירה המקצועית והנכונה באיש מקצוע אשר יטפל בכל היבט בעבודות החשמל בצורה המיומנת ביותר. בעת פניה אל חברת 'יואל ג'רסי חשמל' תוכלו גם אתם ליהנות ממענה מקצועי של חשמלאי מוסמך אשר בעל ניסיון רב שנים בביצוע עבודות חשמל שונות עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדות שונים.

    מה כוללים שירותיו של חשמלאי בראשון לציון?

    עבודתו של חשמלאי בראשון לציון מעניקה את המענה המקצועי והאיכותי ביותר עבור מגוון רחב של צרכים. שירותיו המיומנים כוללים התייחסות מדויקת ומנוסה גם לתחומים הבאים:

    • תיקון תקלות חשמל מכל הסוגים
    • תיקון מכונות תעשייתיות
    • תכנון והתקנת תשתיות חשמל
    • תיקון לוחות פיקוד
    • תכנון והתקנה של גופי תאורה
    • תכנון וביצוע תשתיות תקשורת
    • ועוד…

    זכרו, ליקויים במערכת החשמל, גם הקטנים שבהם, עשויים להוביל למצבים מורכבים אשר מסכנים אתכם, את הרכוש שלכם ואת כל מי אשר נמצא באזור. על מנת למנוע אסון, וודאו כי אתם נעזרים בשירותיהם של אנשי המקצוע המובילים והמוסמכים לעבודתם שהרי רק כך ניתן יהיה להבטיח את הטיפול המיומן בכל תקלה במהירות וביעילות. זכרו כי חשוב יהיה לוודא את הסמכתו של החשמלאי, זאת על מנת להבטיח את העובדה כי רק איש מקצוע מורשה יהיה זה אשר יספק את השירות הנחוץ לכם כל כך.

    חשמלאי בראשון לציון 24 שעות

    שירותיה המיומנים של חברת 'יואל ג'רסי חשמל' מעניקים לאינספור לקוחות את האפשרות ליהנות מטיפול ותיקון מקצועי של מערכות חשמל על כל היבטן. חברתנו הוקמה לפני זה למעלה משלושה עשורים ומקפידה את כל הניתן בכדי לספק את השירות המקצועי והמוביל בתחומו. צוות החברה המקצועי מעניק שירות איכותי ואמין לכל לקוח ולקוח בהתאמה מדויקת לצרכיו האינדיבידואליים. לקבלת שירות איכותי, מענה לכל שאלה והצעת מחיר משתלמת במיוחד, צרו קשר עמנו כבר היום באתר או במספר הטלפון 052-8262593.

    אני זמין ופנוי לכל בקשת שירות:

    (המספר שלי הוא כאמור, 052-826-259-3, אתם יותר ממוזמנים להתקשר אלי כעת)

    חשמלאי מוסמך - יואל ג'רסי Iconחשמלאי מוסמך - יואל ג'רסי

    הגת 12, ראשון לציון

    4.8 23 reviews

    • AvatarLior Avraham★★★★★לפני 4 חודשים
      יואל דאג לתאם והגיע בזמן שנקבע, פעל ביעילות וביסודיות ודרש מחיר הוגן. שאפו, תודה רבה. ממליץ בחום.
    • AvatarLior Bahar★★★★★לפני 10 חודשים
      טיפל בתקלה באופן יסודי .ערך בדיקה מקיפה על מנת להבטיח שהתקלה לא תחזור. מחיר הוגן ממליצה מאוד!
    • AvatarMoria Machluf★★★★★לפני 10 חודשים
      הגיע בזמן שנקבע. מקצועי מאוד החליף לוח חשמל בצורה יסודית ונקיה מומלץ מאוד מחיר טוב
    • Avatarדורית שפירא★★★★★2 years ago
      עליי לציין כי יואל גרסי בנוסף על היותו איש מקצוע מעולה ומקצועי, השירות שלו והיחס האנושי והמקצועי עושים את ההבדל. המקצועיות שלו בתחום והידע גרמו לי לרצות לעבוד רק איתו. היתה לי בעיה בחשמל ורק הוא הצליח לעלות על הבעיה במקצועיות וביסודיות. … More ממליצה עליו, ותמיד ארצה לעבוד רק איתו בכל הנושאים שקשורים בחשמל. הלוואי שכולם היו אמינים, מקצועיים וישרים כמוך. תודה רבה
    • AvatarHaim B★★★★★לפני שנה
      סבלני ויסודי .
      לקח את הזמן לפתור את הבעיה (שהייתה לא פשוטה כלל להבין) במקצועיות ובנועם.
      מומלץ בחום
    • Avatarאורלי ביטון★★★★★11 months ago
      יואל חשמלאי מקצוען . טיפל ביעילות בתקלה מחיר שפוי מומלץ בחום!
    • Avatarיוסף לוי★★★★★a year ago
      בחור מקצוען,מהיר ויודע את העבודה.מחירים סבירים ולא מוגזמים.נותן הרגשה שאתה בידים טובות.וזה אכן המצב.
    • Avatarתומר גרינברג★★★★★11 months ago
      בעל מקצוע ברמה גבוהה בעל מקצוע ברמה
    • Avatarאלעזר★★★★★2 years ago
      איש מקצוע ישר ואדיב, התקשרתי כי חשבתי זה חנות, והוא עזר לי במה אני צריך, והפנה אותי לחנות שפתוחה באותה שעה בעיר שלי
    • Avatarלאה ארצי★★★★★2 years ago
      בס"ד, חשמלאי שעזר לי ללא תמורה כספית ונתן לי שירות מקצועי מצוין, יצירתי ומהיר, באדיבות ובחיוך ובזכותו פתרתי את בעייתי. יש לו ידע מקצועי שלא מצאתי אצל חשמלאים אחרים.
    • Avatarעמוס מלמד★★★★★2 years ago
      חשמלאי מעולה. בא ותיקן תקלה במהירות חד וחלק. אדיב. צנוע והוגן במחיר. כבוד.
    • AvatarGuy Peleg★★★★★2 years ago
      מקצוען אמיתי!!! פתר לי את בעית החשמל ועל הדרך בעית מזגן. אלוף
    • Avatarאורי מזרחי★★★★★2 years ago
      חשמלאי מקצועי מאד עם הרבה נסיון אדיב ונחמד תודה על השירות!
    • Avatarאלי גג אחד★★★★★2 years ago
      חשמלאי מקצועי פתר לי בעית קצר ישר במחיר עוגן מומלץ בחום
    • AvatarAvi R★★★★★2 years ago
    • Avatartomer becker★★★★★3 years ago
      מקצועי. אמין. הגיע לפני הזמן. וביצע את העבודה תוך שיתוף פעולה מלא עם יתר בעלי המקצוע הרלווניטים.
    • Avatarעידן חדש★★★★★3 years ago
      בחור נהדר... בא בזמן, עשה את העבודה בצורה מקצועית וגם ניקה אחריו.ממליץ
    • AvatarNir Sidi★★★★★4 years ago
      החלפת חצי אוטומאט בארון חשמל ,נתן מענה מהיר שירות מעולה ומקצועי ,מחיר הוגן
    • Avatarאלעד מ★★★★★12 years ago
      יואל ג'רסי החשמלאי מספר אחד בראשון לציון!! שירות מעולה!
    • Avatarאבי אלימלך★★★★★7 months ago
      ידדותי, קצר ומקצועישירותים: Installation, Electrical outlet & switch installation, General repairs, Electrical outlet & switch relocation
    • AvatarAya David★★★★★a year ago

    בתים פרטיים, בדיוק כמו בתי עסק שונים כוללים מגוון רחב של מכשירים ומערכות חשמליות אשר מהוות חלק בלתי נפרד מחיי כולנו. שמירה על תקינות מערכות אלו הינה חיונית וחשובה להמשך פעילותינו השגרתית בצורה בטוחה ואיכותית בכל עת. לשם טיפול מקצועי ומדויק במערכות אלו, מומלץ יהיה לפנות אל שירותיו של חשמלאי מוסמך בראשון לציון. את אנשי מקצוע אלו ניתן יהיה לאתר בשירותיה של חברת 'יואל ג'רסי חשמל' הוותיקה והמיומנת.

    חשמלאי מוסמך בראשון לציון – מענה המקצועי לכל צורך

    שירותיו של חשמלאי מוסמך בראשון לציון מעניקים לרבים את המענה המקצועי הנחוץ להתמודדות עם מדוון רחב של בעיות או תקלות במערכת החשמל. יש לציין כי על מנת להבטיח את השירות היעיל והמקצועי ביותר לו אתם זקוקים, חשוב יהיה לוודא כי אתם אכן פונים אל חשמלאי מוסמך. זוהי למעשה דרגה אשר מתארת את רמת ההסמכה של החשמלאי וסוג העבודות אשר הוא יכול לעסוק בהן.

    עבודות חשמל הן לא משחק ילדים, וטיפול לא נכון בהיבטים השונים בהן עלול להביא למצבים מסוכנים ומורכבים. וודאו כי אתם בוחרים בשירותיו של איש מקצוע מיומן אשר מחזיק ברישיון הדרוש לביצוע עבודתו בתחום זה ובחנו את תורף הרישיון שלו לפני שאתם מעניקים לו את האור הירוק להתחיל בעבודה.

    חשמלאי לבית בראשון לציון

    חברת 'יואל ג'רסי חשמל' מזמינה אתכם ליהנות מן השירות המקצועי והמיומן ביותר בתחום עבודות החשמל. חברתנו בעלת ניסיון עשיר של למעלה משלושה עשורים ושמחה לעמוד לשירותכם בכך ולספק את המענה האיכותי בהתאמה מדויקת לכל צורך שלכם, זאת בין אם מדובר בתקלה או בעיה ובין אם מדובר בשדרוג של לוח החשמל או אפילו התקנה של גופי תאורה או תאורת חירום בכל מקום בו אתם זקוקים לה. הצוות המקצועי של החברה מעניק את שירותיו המיומנים לאינספור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדות מכל התחומים. לקבלת מידע נוסף אודות שירותי החברה וקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, השאירו פרטים באתר או צרו קשר במספר הטלפון 052-8262593.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ