צרו קשר

    ּ

    מונה תשלום מראש-מת"מ

    מונה תשלום מראש – מת"מ מהי שיטת התשלום למונה מראש?

    בשיטת התשלום מראש, אתם מקציבים לעצמכם מראש סכום כסף מסוים, לשימוש בחשמל, או במילים אחרות: קונים כמות חשמל לשימוש עתידי, בהתאם ליכולתכם.

    חברת החשמל תקרא כבעבר את מונה החשמל שלכם, אך לא תשלח לכם חשבונות חשמל.

    כיצד קונים חשמל?

    חשמל קונים בפשטות וביעילות: לקוחות בעלי כרטיס אשראי יכולים לרכוש את הקוד בטלפון, בשירות 103. לקוחות ללא כרטיס אשראי, מצטיידים במספר החוזה שלהם, מגיעים לסניפי הדואר, למשרדי חברת החשמל, או לכל נקודת מכירה אחרת, משלמים-ומקבלים קוד רכישה לאספקת חשמל. לקבלת רשימה של כל נקודות המכירה ניתן לקבל במשרדי החברה או באמצעות פנייה טלפונית לשירות 103. לפני הרכישה, מומלץ לבדוק את היתרה במונה על ידי לחיצה על מקש .

    קנינו חשמל. מה קורה עכשיו?

    לאחר שמבצעים את התשלום, מקבלים חשבונית או אישור תשלום, עם קוד (בדרך כלל בן 20 ספרות). אם מבצעים את התשלום טלפונית, מקבלים את הקוד מנציג השירות. את הקוד יש להקליד למונה ונהנים מחשמל. לאחר הקלדת הקוד למונה תוצג על גבי צג המונה סכום הקנייה (נטו עבור חשמל), ולאחריו תופיע היתרה הנוכחית.

    מה קורה כאשר אין באפשרותנו להגיע ולרכוש חשמל?

    במידה והאשראי במונה הסתיים, לחיצה על מקש "0", מעניקה הקצבת חירום בסכום של 50 ש"ח, על מנת שתוכלו להספיק ולהסדיר את רכישת החשמל.

    מה קורה כאשר אוזלת גם הקצבת החירום?

    כשירות ללקוח ועל מנת לאפשר לכם להסדיר את חובכם ולרכוש את הקצבה הבאה, המונה תוכנת לפעול כדלקמן: ביום חול, אם הקצבת החירום מסתיימת לאחר השעה 17:00, אספקת החשמל תנותק למחרת החל מהשעה 07:00 בבוקר. אם הקצבת החירום נגמרת ביום חמישי או יום לפני ערב חג, לאחר השעה 17:00, אספקת החשמל תנותק החל מהשעה 07:00 בבוקר של יום החול הבא. קצבת חירום מיוחדת זו נקראת "אשראי ידידותי". לתשומת לבכם! לאחר שתבצעו את הרכישה הבאה, המונה יקזז את כמות החשמל בה השתמשתם על חשבון האשראי הידידותי, מסך הרכישה החדשה שלכם. להנחיות תפעוליות ללקוח – הקש כאן

    להזמנת חשמלאי מומחה בנס ציונה התקשר עכשיו 052-8262593

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ