צרו קשר

    ּ

    התקנת גופי תאורה

    התקנת גופי תאורה . בעת התקנת גופי תאורה- הדברים המהותיים שעליהם נביט בשלב ראשון הם: מיקום גוף התאורה (ממה עשוי –למשל: בלוקים,בטון, עץ, גבס, תקרת רביץ או בלוק איטונג. משקל גוף התאורה, כמה ברגים מחזקים אותו וכו'.

    התקנת גופי תאורה

    בעת התקנת גופי תאורה – הדברים המהותיים שעליהם נביט בשלב ראשון הם:

    • מיקום גוף התאורה (ממה עשוי –למשל: בלוקים,בטון, עץ, גבס, תקרת רביץ או בלוק איטונג.
    • משקל גוף התאורה, כמה ברגים מחזקים אותו וכו'.

    כאשר נדע שני תנאים אלה – נוכל להתאים את סוג הדיבל (אמצעי חיזוק לקיר או לתקרה) וכן את סוג הבורג, קיימים סוגי דיבלים רבים. וכל דיבל מתאים לשימוש שונה וכן גם למשקל שונה.

    לאחר שהחלטנו מהו סוג הדיבלים והברגים שנשתמש בהם – נפתח את אריזת גוף התאורה. בדרך כלל, בגופים יוקרתיים קיימת תוכנית המתייחסת לחיבור הגוף, מרחקי הברגים וסכמה חשמלית. היה ולא קיימת תכנית מסוג זה – נצטרך להסתכל על הגוף ולחברו על סמך ידע טכני, אשר קיים (כמובן) לחשמלאי בעל ניסיון בתחום.

    לאחר שתלינו את גוף התאורה, נוודא שהברגים נתפסו חזק.

    בעת התקנת גוף התאורה, על קו החשמל של התאורה להיות כבוי, ללא מתח.

    כעת נפנה לחיבור החשמלי – במערכת החשמל יוצאים שלושה או ארבע חוטים שהם:

    חוט הארקה שצבעו צהוב ירוק, חוט פאזה שצבעו חום, חוט אפס שצבעו כחול ולפעמים קיים חוט נוסף שהוא הדלקה כפולה כלומר פאזה חוזרת נוספת שצבעו חום שחור או חום כתום. במידה והחוטים ישנים צבעם יהיה שונה – האפס יהיה שחור, הפאזה תהיה אדום, והארקה תהיה לבן. בגוף התאורה קיימים מהדקי חיבור לכל החוטים והם מסומנים.

    חשוב מאד בגוף מתכתי להקפיד לחבר את חוט הארקה.

    במהלך עבודתי בתחום החשמל, אני מגלה שאנשים לא מחברים את חוט הארקה, דבר מסוכן ואסור על פי חוק החשמל!!!

    את העבודה יבצע רק חשמלאי מוסמך.

    כל הזכויות שמורות לכותב- ג'רסי יואל, חשמלאי מוסמך (רישיון מס' 033381)

    ————————–

    מחפשים חשמלאי ביבנה, חשמלאים בראשון לציון , חשמלאים בבת ים , חשמלאים בגבעת שמואל , חשמלאים באזור , חשמלאים ביבנה, חשמלאים בחולון , חשמלאים ברחובות , חשמלאים בתל אביב , חשמלאים ברמת גן , חשמלאים במרכז ,חשמלאים בחולון או חשמלאים בגוש – דן ?

    אין מה לחפש יותר . מצאתם!

    יואל ג'רסי – חשמלאי מוסמך , יעמוד לשירותכם ויתן לכם שירות במהירות הברק!

    חייגו עכשיו : 052-826-2593

     

    התקנת גופי תאורה בראשון לציון

    גופי תאורה מיוחדים ומעוצבים הפכו במהלך השנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיי כולנו. בין אם מדובר בגופי תאורה עצמאיים, תלויים וצמודי או שקועי תקרה וקיר, הרי שכל אחד מהסוגים הללו יכול להעשיר את עיצובו של כל בית ומשרד באופן משמעותי. הדרך הטובה ביותר להבטיח את יצירת אותו עיצוב תאורה ייחודי ומקורי כוללת התקנת גופי תאורה על ידי אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים בתחום עבודות החשמל. פנו אל חברת 'יואל ג'רסי חשמל' ותוכלו גם אתם ליהנות מהתקנה מקצועית ומדויקת של גופי תאורה ומכשירי חשמל נוספים.

    התקנת גופי תאורה על ידי אנשי מקצוע מיומנים

    גם במידה ואתם יודעים כיצד לטפל במגוון רחב של תקלות ברחבי הבית, חשוב יהיה לדעת כי בהתאמה לחוק החשמל, התקנת גופי תאורה יכולה להתבצע רק על ידי חשמלאי מוסמך אשר מחזיק ברישיון מתאים לביצוע עבודות חשמל. משימה זו חייבת להתבצע באופן מדויק, זאת לשם הבטחת הבטיחות במקום, שמירה על תקינות מערכת החשמל ויצירת עיצוב ייחודי ומרשים במיוחד במקום בו יותקנו גופי התאורה.

    מענה מקצועי זה יכלול התייחסות לכל אותם הפרטים הקטנים אשר יחדיו מאפשרים את התקנת הגופים השונים ביעילות, מהירות ודיוק ללא פשרות. דבר אשר מביא לתוצאה המעוצבת והאיכותית ביותר אשר ללא ספק תשדרג את המראה של הבית או תוסיף נופך מקצועי ומרשים במיוחד אשר ייחרט בליבם וזיכרונם של הלקוחות והשותפים העסקיים ויאפשר לצוות העובדים שלכם ליהנות מסביבת עבודה ייחודית ואפקטיבית במיוחד.

    חשמלאי התקנת גופי תאורה

    על מנת להבטיח את קבלת המענה המקצועי והמיומן אשר עונה בצורה מושלמת על כל צורך שלכם, הרי שמומלץ יהיה לפנות אל שירותיה של חברת 'יואל ג'רסי חשמל'. כך תוכלו לטפל לא רק בבעיות ותקלות חשמל שונות אלא גם להעצים את העיצוב שלו ולהוסיף אלמנטים יעילים במיוחד שיצליחו לשפר את איכות החיים שלכם או שגרת העבודה. למידע נוסף, השאירו פרטים באתר או חייגו 052-8262593.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ