צרו קשר

    ּ

    כיצד נבחר חשמלאי אמין?

    כיצד נבחר חשמלאי אמין ? חשמלאי אמין צריך להיות עוסק מורשה [מנהל ספרים במס הכנסה ] וכן צריך להיות בעל רישיון מתאים לעסוק בביצוע עבודות חשמל סוג הרישיון הוא חשמלאי מוסמך ולא עוזר חשמלאי.

    כיצד נבחר חשמלאי אמין?

    כלל ראשון לבחירת חשמלאי אמין

    חשמלאי אמין צריך להיות עוסק מורשה [מנהל ספרים במס הכנסה ]וכן צריך להיות בעל רישיון מתאים לעסוק בביצוע עבודות חשמל, סוג הרישיון הוא חשמלאי מוסמך ולא עוזר חשמלאי כאשר מזמנים חשמלאי דרך פרסום או בכול דרך אחרת – ראשית יש לבדוק שהוא בעל רישיון חשמלאי מוסמך.[ ניתן לבדוק באינטרנט למי יש רישיון ומהי דרגת הרישיון].

    כלל שני לבחירת חשמלאי אמין

    לפני שמזמינים את החשמלאי יש להסביר לו את מקור התקלה או כול עבודה אחרת בנושא חשמל. וכן כדאי מאד לסכם את עלות העבודה או קריאת השרות [כמה יכולה לעלות לנו התקלה]. לא תמיד ניתן לתמחר עבודה בטלפון צריך להגיע לבית הלקוח ולתת הצעת מחיר. גם בעבור הצעת מחיר גובים כסף אבל במידה ומבצעים את העבודה ראוי לקזז את התשלום של הצעת מחיר.

    כלל שלשי לבחירת חשמלאי אמין

    האופן הנכון ביותר להגיע לחשמלאי אמין הדבר החשוב ביותר הוא המלצות דרך חברים או מכרים, אם אין ממליצים ניתן למצוא הסעכים מומלצים באינטרנט לחילופין ישנם אתרים שבהם ישנן המלצות על בעלי מקצוע.

    כלל רביעי לבחירת חשמלאי אמין

    כאשר כבר הגיע חשמלאי מומלץ, יש להתרשם ממנו וכן לבקש לבדוק את רישיון החשמלאי המוסמך, בסיום העבודה, נבדוק אם החשמלאי משאיר את הסביבה בה הוא עבד נקייה או מלוכלכת כמובן שאם החשמלאי היה מקצועי ועמד בכל הציפיות שלנו, שמר על ניקיון ותיקן בצורה נאותה ובטוחה את מערכת החשמל נוכל להמליץ עלהו כחשמלאי אמין.

    כלל חמישי ואחרון לבדיקת חשמלאי אמין

    עלינו לבדוק דבר נוסף – במידה והחשמלאי אמור לעבוד בגובה, הוא חייב להיות בעל הסמכה לעבודות בגובה. [הרשות המסמיכה לעבודות בגובה היא משרד העבודה]. במידה ולחשמלאי אין הסמכה, אסור בתחילית האיסור לתת לו לעבוד במקום. אם בכל זאת תאשרו לו לעבוד והוא יפגע – האחריות תחול עליכם המזמינים שהם: בעלי מפעלים ,מנהלי עבודה, חברות החזקה, אנשים פרטיים,בעלי עסקים.

    ביואל שירותי חשמל, תקבלו את כול ההמלצות וכן ניתן לבדוק את כל סוגי הרישיונות וההסמכות באתר האינטרנט. יואל ג'רסי חשמל.

    אצלנו תקבלו שרות 24 שעות – בראשון לציון, בחולון, בבת ים, נס צינה, יבנה, גבעת שמואל, תל אביב וכן בכל אזור המרכז יואל גרסי לשירותכם 24 שעות!

    להזמנת חשמלאי מקצועי ואמין בנס ציונה טלפון – 052-8262593

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ